Thursday, September 27, 2007

Here we go AGAIN with Time magazine...

From Fox News: "Time Magazine has published a story that suggests John Paul II may have been euthanized by his doctors at his own request.

The article is blatantly irresponsible, for the reasons I will explain below. But of even greater journalistic concern are the author’s false statements about what the Catholic Church teaches regarding end-of-life care.

It would be in the magazine’s best interest to issue a public retraction of its error..." ( Continued here.)

No comments: